RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 Nogen der har erfaringer med denne båd

Go down 
+4
Tom
Morph
Togthom
DanHolm
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Togthom
Avanceret
Avanceret
Togthom


Mand Antal indlæg : 167
Geografisk sted : Løsning
Humor : Modelbåde er for drenge i alle aldre....
Reputation : 0
Points : 35
Registration date : 02/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd - Page 2 EmptySøn 05 Okt 2008, 21:23

Hej med dig Jimmy og velkommen her

Det bliver spændende at hvad du får ud af den model... Shocked Shocked

Mvh

Thomas
Tilbage til toppen Go down
jimstar
Expert
Expert
jimstar


Mand Antal indlæg : 252
Age : 50
Geografisk sted : Silkeborg
Humor : Joo den er god nok ;O)
Reputation : 5
Points : 69
Registration date : 02/10/08

Nogen der har erfaringer med denne båd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd - Page 2 EmptySøn 05 Okt 2008, 21:38

Hej Dan.

Hvis du kommer til mølledamsøen i østersnede, så skulle der være god mulighed for nogle timer på vendet sammen og du kunne da være hyggeligt sammen med thomas og alle de andre ;O)

I første omgang havde jeg også tænkt mig at smide en børsteløs i najade men venter også lige med det da jeg tror der er skub nok i den 710/12 der er med, det skal jo ikke være en racerbåd men lidt frat må der jo godt være.

I første omgang kan du godt styre 2 fartregulator med den sender du har nu, det er bare lidt mere besværlig da du så skal bruge begge joystik frem og tilbage til gas eller begge fartregulator på et joystik, så kan du bare ikke styre bak og frem med den ene og anden på samme tid men kan da lade sig gøre.

Mvh Jimmy
Tilbage til toppen Go down
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5992
jimstar
Expert
Expert
jimstar


Mand Antal indlæg : 252
Age : 50
Geografisk sted : Silkeborg
Humor : Joo den er god nok ;O)
Reputation : 5
Points : 69
Registration date : 02/10/08

Nogen der har erfaringer med denne båd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd - Page 2 EmptySøn 05 Okt 2008, 21:46

Togthom skrev:
Hej med dig Jimmy og velkommen her

Det bliver spændende at hvad du får ud af den model... Shocked Shocked

Mvh

Thomas

Hej Thomas.

Mange tak skal du have.

Ja jeg skal jo til at i gang med den, nu har jeg fået det hele hjem, det vil sige at der kommer jo altid nogle ting til som man ikke lige havde tænkt på. Shocked Rolling Eyes

Jeg har også købt helt nyt radioanlæg til den da jeg gerne vil op i 2.4 Ghz til de lidt hurtiger både og så bruge mit F14 som er fuld udbygget til de langsomme både som skal kunne nogle flere til end bare at sejle drunken

Det bliver nok ikke så meget jeg kommer ned på skolen til jer, men et par gange skal det nok blive til inden vi skal til at sejle igen.

Mvh Jimmy
Tilbage til toppen Go down
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5992
Sponsoreret inhold





Nogen der har erfaringer med denne båd - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Nogen der har erfaringer med denne båd
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: General Diskussion :: Alt om modelbåde :: Speedbåde m. forbrændingsmotor eller el.motor-
Gå til: