RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 Nogen der har erfaringer med denne båd

Go down 
+4
Tom
Morph
Togthom
DanHolm
8 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 18:13

Hej

Som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at høre om nogle kender denne båd, jeg faldt lidt for den pga.
størrelsen. men vil jo ikke bestille den hvis det er dårlig kvalitet.
Har du andre forslag til en lækker model, den skal være over 1 meter.

http://www.modelskibet.dk/product.asp?product=143&sub=0&page=2


Nogen der har erfaringer med denne båd San_di10
Tilbage til toppen Go down
Togthom
Avanceret
Avanceret
Togthom


Mand Antal indlæg : 167
Geografisk sted : Løsning
Humor : Modelbåde er for drenge i alle aldre....
Reputation : 0
Points : 35
Registration date : 02/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 18:34

Hej med dig Dan

Jeg tror den er ganske udmærket og den sejler superstærkt, hvis det er det du gerne vil Shocked Shocked Shocked

Mvh

Thomas
Tilbage til toppen Go down
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 18:45

Hej Thomas

nej det er nu ikke for at sejle stærkt men for at få en båd der ser flot ud på vandet. Den er jo fin stor.

En skam Modelskibet.dk ikke har åben i hverdage så man kunne se modellen inden man købte.
jeg er tit på sjælland i hverdagene.
Tilbage til toppen Go down
Togthom
Avanceret
Avanceret
Togthom


Mand Antal indlæg : 167
Geografisk sted : Løsning
Humor : Modelbåde er for drenge i alle aldre....
Reputation : 0
Points : 35
Registration date : 02/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 18:49

Ok men jeg kan se, at hvis den bliver udstyret med 2 stk speed 700 så kan det gå stærkt...

Mvh

Thomas
Tilbage til toppen Go down
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 18:55

nå ja det er jo også rart at have lidt extra motor kraft Very Happy

Men syntes det er svært at finde nogle store både. men denne model er fin også til prisen.

hvad har du selv af både Thomas ??

Mvh

Dan Holm
Tilbage til toppen Go down
Togthom
Avanceret
Avanceret
Togthom


Mand Antal indlæg : 167
Geografisk sted : Løsning
Humor : Modelbåde er for drenge i alle aldre....
Reputation : 0
Points : 35
Registration date : 02/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 19:06

Hej med dig Dan Shocked

Hvis vi starter der hvor det hele statede...
1 Mary Ann og 1 Swarte see på loftet.
1 Smit Nederland
1 Flyvefisken
1 Bent
1 Jofree som jeg sejler med pt.
1 Imara som jeg bygger på.
1 Riva Aqurama super som jeg også bygger på.
1 Vølund som ligger helt stille...


Det var sådan i korte træk Shocked Shocked Shocked

mvh

Thomas
Tilbage til toppen Go down
Morph
Begynder
Begynder



Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Points : 0
Registration date : 03/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 20:25

Den sejler IKKE hurtigt. Du kan se en film med den her http://www.rcgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=3627

Speedmotor er generalt noget rigtigt skidt at putte i en båd. De sluger en MASSE strøm og bliver sindsyg varme.

Hvis man kan komme til det så vælg en børsteløs. Det giver længere sejltid, og mere speed hvis det er det man ude efter.

Hvis du er ude efter noget i den størrelse så kan jeg måske overtales til at sælge min Thor som ligger i kassen og aldrig påbegyndt Very Happy http://www.modelskibet.dk/product.asp?product=3&sub=4&page=1
Tilbage til toppen Go down
Tom
Expert
Expert
Tom


Mand Antal indlæg : 267
Age : 59
Geografisk sted : Sønderborg
Humor : sort :o)
Reputation : 8
Points : 125
Registration date : 01/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 21:49

Hmm det er kun ved lavere hastigheder og belastninger at den børsteløse vinder lidt foran speed motorene. Ved max belastning som man typisk altid sejler en speedbåd med, så har begge typer en effektivitet på omkring 75%.

Men ok en børsteløs kan som regl afgive flere watt ved samme fysiske størrelse og dermed sejle hurtigere, men det gør også sejltiden kortere.

Til den omtalte model, så er den rigtig svær (læs dyr) at gøre hurtig. Skroget er simpelthen for tungt til at give den fart. Skal de gå hurtigt, så skal båden kunne "plane" på vandet således at skroget hæves op af vandet. Omtalte båd har ikke de egenskaber med det skrog. Men ok, den kan da gøre en flot figur alligevel, selv om det ikke går rigtig hurtig.
Så vidt jeg kan høre sejler omtalte båd heller ikke med alm skruer men derimod med jetskruer som slet ikke er så effektive til at give fremdrift.

Jeg ville enten leve med den hastighed båden har eller også finde et helt andet type skrog såsom dem fra MHZ og Traxxas.
Til min speedbåd har jeg i øvrigt 10 ekstra batterier, da sejltiden er så kort at man dårligt når at komme igang før batterierne er flade med et enkelt sæt.

Selv har jeg valgt at holde mig til speed motorerne, fordi en endnu højere hastighed ikke kan lade sig gøre når der er lidt bølger. Båden ryger simpelthen bagover hvis jeg hæver hastigheden og vandet ikke er helt stille.

Ofte kan du finde bådene på Youtube og se hvordan de sejler, hvis ikke ejeren har pillet ved konfigurationen Smile

Som du kan se på min båd her, så er den ikke rasende hurtig, men den kan ikke sejle hurtigere uden at den er umulig at styre ved selv de små bølger som er halvvejs inde i filmen.
https://www.youtube.com/watch?v=FC8q5TH8IL4
Robbe laver dog også nogle både som er sindsyg hurtige især med en børsteløs, men jeg synes slet ikke de ligner en båd mere, men mere end vinge Smile

mvh
Tom


Sidst rettet af Tom Søn 10 Aug 2008, 22:15, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
john c
Begynder
Begynder
john c


Mand Antal indlæg : 4
Age : 58
Reputation : 0
Points : 0
Registration date : 04/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 22:14

et par megamotor i indliner model så skal du se løjer og de er blige i drift
har ik andet en megamotors ved en del og ydeævne og fart på det område tror faktisk ik jeg har en båd der går under 70km
Tilbage til toppen Go down
Morph
Begynder
Begynder



Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Points : 0
Registration date : 03/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 22:17

Thor er en jetdyse båd ja. Og det med at en jetdyse ikke giver ret god fremdrift, det er ikke helt sandt. Den giver bare ikke en vild tophastighed.

Thor er ikke ment som en "speedbåd" men den skal nok ha' en fornuftig fart alligevel.

Båd med jeydyse https://www.youtube.com/watch?v=q-xfbFrIsgw

En speedmotor ved max belasting i et lille stykke tid, vil næsten brænde hul i bunden af båden, og ha' slugt 2 gange så meget af batterierne.

Man kan også få børsteløs som kan gi' den samme effekt som en Speedmotor, men man vil så ha' 2 gang så lang sejltid.

Og at sammenligne Traxxas med MHZ er noget af en overdrivelse. MHZ er toppen af poppen, og virkelig kvalitet for pengene. Jeg ejer selv 3 både fra MHZ og hvis jeg skal ha' en mere, så bliver det også en MHZ.
Tilbage til toppen Go down
Tom
Expert
Expert
Tom


Mand Antal indlæg : 267
Age : 59
Geografisk sted : Sønderborg
Humor : sort :o)
Reputation : 8
Points : 125
Registration date : 01/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 22:41

Hvis vi sammenligner en speed med børsteløs og begge afgiver omrking 250 W, så kan man roligt regne med at de også begge vil give samme sejltid. Når databladene siger 75% effektivitet så får man ikke dobbelt sejltid med en børsteløs. Det er netop det som effektiviteten ved max belastning siger.
Men en børsteløs er så mere effektiv ved lavere hastigheder (afsat effekt).

Citat "Børsteløse motorer betragtes som mere effektive end børstede motorer. Det betyder at ved den samme indgangs effekt, vil en børsteløs motor omdanne mere elektrisk energi til mekanisk energi end en børstet motor. Den øgede effektivitet er størst i den ubelastede og lavt belastede område af motorens effektivitets kurve. Under høj mekanisk belastning er børsteløse og en højkvalitets børstet motor næsten lige effektive."
http://da.wikipedia.org/wiki/B%C3%B8rstel%C3%B8s_DC-motor


Jeg sammenligner ikke Traxxas med MHZ, men nævner begge i flæng fordi de er utrolig populære og man derfor kan hente masser af hjælp. Der findes også masser af andre gode både. De fleste i min klub sejler med Robbes Rac 400. Den er afsindig hurtig med en børsteløs motor og lipo celler, men ligner ikke meget en båd når den sejler. Man ser faktisk kun vandet og slet ikke båden når den sejler. Giver dig ret i at MHZ laver virkelig fine både som også er meget hurtige og mekanikken 1000 gange bedre end i traxxas.

mvh
Tom
Tilbage til toppen Go down
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 22:53

Der er da slet ingen tvivl om at jeg ville sætte børsteløse motor i båden. da de er meget mere efektive og ikke bliver så varme ved stor belastning.

Om man er til super hurtige speedbåde eller skala både er jo en smag sag. personligt er jeg mest til skalabåde og vild fart (har måske noget at gøre med min alder) Very Happy

i dag kan man jo få børsteløse motore til 300-400 kr der er lige så effektive som speed 700, grunden til at man kan købe både med speed motore er nok fordi de er så billige så det betyder ikke så meget for prodecenten at putte et par stykker i kassen.
Tilbage til toppen Go down
Tom
Expert
Expert
Tom


Mand Antal indlæg : 267
Age : 59
Geografisk sted : Sønderborg
Humor : sort :o)
Reputation : 8
Points : 125
Registration date : 01/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 23:12

Man skal bare huske at nok er den børsteløse god til speedbåde, men den støjer også mere og faktisk på en lidt generende måde. En i klubben har bygget en SAR redningsbåd med 2 børsteløse motorer og personligt synes jeg at hyletonen er meget generende når båden pga. skroget ikke er særlig hurtig. Særligt ved stille sejllads er en børsteløs meget tydelig at høre.
Så personligt ville jeg nøje overveje hvilken type motor alt efter båden.

mvh
Tom
Tilbage til toppen Go down
Steen
Avanceret
Avanceret
Steen


Mand Antal indlæg : 153
Age : 57
Geografisk sted : Stevns
Humor : jada... klart jeg har det
Reputation : 5
Points : 30
Registration date : 02/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 23:16

DanHolm skrev:
Hej Thomas

nej det er nu ikke for at sejle stærkt men for at få en båd der ser flot ud på vandet. Den er jo fin stor.
En skam Modelskibet.dk ikke har åben i hverdage så man kunne se modellen inden man købte.
jeg er tit på sjælland i hverdagene.

Bum bum...

er der slet ingen der har bemærket den sætning... Question

Målet er tydeligvis ikke at få en racer, men en båd der ligger flot på/i vandet...

personligt er jeg mere til "najade" - men den er jo også lige 1000,. dyrere. Den ligger nemlig rigtig lækkert i vandet, og farten er for mig fin. desværre har jeg den ikke (endnu geek )
Tilbage til toppen Go down
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 23:25

Najade er også en pæn model, havde ikke lige set den på hjemmesiden, måske er den 1000 kr dyrere men man sparer jo også en motor og en fartregulator såå mon ikke de koster det samme når modellen er færdig.

Tror det bliver den jeg bestiller, det er jo også ved at være tid til at bygge når de kolde og mørke vinter aftener kommer.

Mvh

Dan
Tilbage til toppen Go down
Steen
Avanceret
Avanceret
Steen


Mand Antal indlæg : 153
Age : 57
Geografisk sted : Stevns
Humor : jada... klart jeg har det
Reputation : 5
Points : 30
Registration date : 02/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 23:34

DanHolm skrev:
Najade er også en pæn model, havde ikke lige set den på hjemmesiden, måske er den 1000 kr dyrere men man sparer jo også en motor og en fartregulator såå mon ikke de koster det samme når modellen er færdig.

Tror det bliver den jeg bestiller, det er jo også ved at være tid til at bygge når de kolde og mørke vinter aftener kommer.

Mvh

Dan

Joeee det er jo rigtigt.... faktisk er der jo en motor med til Najade, så det er jo ikke så galt - nu ved jeg godt at man bør støtte danske forhandlere - men Najade kan fåes til lige under 1600 inkl! porto på E-bay: Najade på E-bay
Tilbage til toppen Go down
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 23:54

men hvad er fragten så nede fra tyskland kan det betale sig???
Tilbage til toppen Go down
Tom
Expert
Expert
Tom


Mand Antal indlæg : 267
Age : 59
Geografisk sted : Sønderborg
Humor : sort :o)
Reputation : 8
Points : 125
Registration date : 01/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 10 Aug 2008, 23:58

DanHolm skrev:
men hvad er fragten så nede fra tyskland kan det betale sig???

I linket skriver de 20 Euro Smile


mvh
Tom
Tilbage til toppen Go down
Steen
Avanceret
Avanceret
Steen


Mand Antal indlæg : 153
Age : 57
Geografisk sted : Stevns
Humor : jada... klart jeg har det
Reputation : 5
Points : 30
Registration date : 02/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptyMan 11 Aug 2008, 00:26

DanHolm skrev:
men hvad er fragten så nede fra tyskland kan det betale sig???

det var derfor jeg skrev "Inkl porto" så de 1554 er for modellen leveret til din dør... modellen alene koster jo kun 1404,-

Så jeg synes bestemt det er en ok pris, hvis ikke lige vi havde bestilt rejse, så havde jeg nok trykket på Køb knappen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Dennis.w
Begynder
Begynder



Mand Antal indlæg : 12
Age : 48
Geografisk sted : 4532 - Gislinge - sjælland
Reputation : 0
Points : 3
Registration date : 16/09/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptyOns 17 Sep 2008, 00:06

halløjsa derude..

ellers kan man købe næsten alt på denne side..

http://www.hydromarine.de/

men det er nok mest som "saml selv"

Mvh

Dennis
Tilbage til toppen Go down
jimstar
Expert
Expert
jimstar


Mand Antal indlæg : 252
Age : 50
Geografisk sted : Silkeborg
Humor : Joo den er god nok ;O)
Reputation : 5
Points : 69
Registration date : 02/10/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptyLør 04 Okt 2008, 12:27

DanHolm skrev:
Najade er også en pæn model, havde ikke lige set den på hjemmesiden, måske er den 1000 kr dyrere men man sparer jo også en motor og en fartregulator såå mon ikke de koster det samme når modellen er færdig.

Tror det bliver den jeg bestiller, det er jo også ved at være tid til at bygge når de kolde og mørke vinter aftener kommer.

Mvh

Dan

Hej dan.

Jeg vil lige gøre opmærksom på at der ikke er nogen fartregulator med til Najade og hvis du vil have det optimale ud af den power 710/12 der er med båden, skal du have en rimelig stor fartregulator der kan klare op til 16.8 v eks. som denne http://modelskibet.dk/product.asp?product=94

Mvh Jimmy
Tilbage til toppen Go down
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5992
jimstar
Expert
Expert
jimstar


Mand Antal indlæg : 252
Age : 50
Geografisk sted : Silkeborg
Humor : Joo den er god nok ;O)
Reputation : 5
Points : 69
Registration date : 02/10/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptyLør 04 Okt 2008, 12:32

Hvis det er stort det du vil have, så er der jo også en i den helt store klasse som denne med sin størrelse på 147 cm.
http://modelskibet.dk/product.asp?product=3439
Tilbage til toppen Go down
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5992
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptyLør 04 Okt 2008, 14:50

Hej Jimmy

Havde også kigget på den, men syntes den var lidt foe dyr til min første model. den bliver jo dyr inden man får bestilt de 3 jet til den.

Har bestilt san Diago den er 127 cm i længden og den bliver monteret med 2 stk børstemotor og hver sin regulator, så jeg kan styre hver motor for sig(kræver dig jeg bestillen FC14 Navy) og det gør jeg så.

Motor og regulator er bestilt. håber båden kommer på mandag.



Dan Holm

Nogen der har erfaringer med denne båd San_di10
Tilbage til toppen Go down
jimstar
Expert
Expert
jimstar


Mand Antal indlæg : 252
Age : 50
Geografisk sted : Silkeborg
Humor : Joo den er god nok ;O)
Reputation : 5
Points : 69
Registration date : 02/10/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 05 Okt 2008, 20:23

Hej Dan.

Det lyder da rigtigt godt, den glæder jeg mig da til at se færdig til næste sæson ;O)

Jeg har selv lige fået NAJADE ind af døren og regner skarpt med at den er færdig til starten af den næste sæson.

Den skal op og sejle med 14 celler, så den kommer tæt på de 16.8 V og vil nok presse tæt på max ud af den store 710/12 motor, så jeg er ret spændt på hvor stærkt den kommer til ar sejle.

Mvh Jimmy

Nogen der har erfaringer med denne båd 14513
Tilbage til toppen Go down
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5992
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd EmptySøn 05 Okt 2008, 20:48

Hej Jimmy

Najade er en flot model. Jeg vil montere 2 stk speed 700 bb turbo børste motor, det var meningen der skulle være
monteret børsteløs men Tom råede mig i et tideligere indlæg til at montere børste motor for ikke den skulle støje så meget. Der skulle jo helst ikke være for meget støj når den tøffer afsted i god fart.
Jeg vil prøve at montere et 12v 6amp batteri for at få længere sejltid.

Har ingen drøm om den skal sejle hurtigt, den skla bare se flot ud når den sejler på vandet.
Ja jeg håber da vi kan mødes næste år og sejle nogle timer sammen.

Dan Holm
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nogen der har erfaringer med denne båd Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der har erfaringer med denne båd   Nogen der har erfaringer med denne båd Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Nogen der har erfaringer med denne båd
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: General Diskussion :: Alt om modelbåde :: Speedbåde m. forbrændingsmotor eller el.motor-
Gå til: