RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 ebay.de

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

ebay.de Empty
IndlægEmne: ebay.de   ebay.de EmptyTors 28 Aug 2008, 21:27

Hej

Jeg har kigget en del på ebay.de og der er mange fine ting til salg, desværre er der mange der kun vil sende i tyskland. Er der nogen der kender en i tyskland som man måske kunne få sendt dertil og så videre til DK.
Eller er der andre måder at gøre det på. PS jeg kan ikke en klap tysk så kan ikke en gang emaile med sælgerne om de evt kan sende det til DK.

Mvh Dan Holm
Tilbage til toppen Go down
Steen
Avanceret
Avanceret
Steen


Mand Antal indlæg : 153
Age : 57
Geografisk sted : Stevns
Humor : jada... klart jeg har det
Reputation : 5
Points : 30
Registration date : 02/08/08

ebay.de Empty
IndlægEmne: Sv: ebay.de   ebay.de EmptyFre 29 Aug 2008, 01:12

Hej Dan....

Prøv at spørge dem på Engelsk. Jeg har hendlet en del på Ebay, og selvom der står de ikke sender til DK, så har jeg ved en høflig foresåørgsel aldrig fået et nej fra nogle. Lige her pt, har jeg vel skrevet til en 15 stykker, i forbindelse med modelbåde og regulatorer.

det er bare vigtigt at spørge før man byder.
Tilbage til toppen Go down
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

ebay.de Empty
IndlægEmne: Sv: ebay.de   ebay.de EmptyFre 29 Aug 2008, 23:10

Det var måske en god ide det vil jeg gøre.
Der er en del fine både i Tyskland Very Happy

Mvh Dan
Tilbage til toppen Go down
Steen
Avanceret
Avanceret
Steen


Mand Antal indlæg : 153
Age : 57
Geografisk sted : Stevns
Humor : jada... klart jeg har det
Reputation : 5
Points : 30
Registration date : 02/08/08

ebay.de Empty
IndlægEmne: Sv: ebay.de   ebay.de EmptyLør 30 Aug 2008, 02:48

DanHolm skrev:
Det var måske en god ide det vil jeg gøre.
Der er en del fine både i Tyskland Very Happy

Mvh Dan

Ja det er der - men problemet med en færdigbygget båd (hvis det er dem du kigger efter) er jo at det kan være svært, og ikke mindst voldsomt dyrt at få sendt. Ved mange af de færdig både står der "selbstabholung" = "selvhenter". Man forstår jo godt at man ikke vil sende en model af et skib der måske er 120cm lang fyldt med en masse detaljer og evt kraner og master... Neutral

Men som sagt spørg dem, de er faktisk ret flinke... Wink jeg har lige købt to regulatorer og min Graupner tön 12, alle tre steder skrev de vedr forsendelse "kun i tyskland" - men jeg får dem da tilsendt (håber jeg da.... clown )

men er det byggesæt, så vil der sjældent være problemer, bare husk at du skal lægge mlm 17 og 25€ til prisen i forsendelse.
Tilbage til toppen Go down
Tom
Expert
Expert
Tom


Mand Antal indlæg : 267
Age : 59
Geografisk sted : Sønderborg
Humor : sort :o)
Reputation : 8
Points : 125
Registration date : 01/08/08

ebay.de Empty
IndlægEmne: Sv: ebay.de   ebay.de EmptySøn 31 Aug 2008, 12:15

ja det plejer ikke være noget problem at få sendt noget til danmark fra tyskland.

Nogle gange må jeg indrømme jeg har været ligeglad med om der står "kun til tyskland", har købt tingene alligevel og har ikke givet brok af den grund. Kun en enkelt gang i england ville sælgeren ikke sende, så auktionen blev nød til at genstarte for min regning.

I værste tilfælde kan jeg altid få sendt poste restante til posthuset i flensborg hvor jeg så kan afhente varen, hvis der skulle være en emsig sælger. Men ind til videre har der ikke været problemer. Har endda fået sendt kasser der var så store at en fuldvoksen person kunne stå i dem. Ingen problem med det.

mvh
Tom
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ebay.de Empty
IndlægEmne: Sv: ebay.de   ebay.de Empty

Tilbage til toppen Go down
 
ebay.de
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: General Diskussion :: Alt om modelbåde-
Gå til: