RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 Gruppe for sejbåde

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Esbjerg
Begynder
Begynder



Antal indlæg : 6
Reputation : 0
Points : 0
Registration date : 02/08/08

Gruppe for sejbåde Empty
IndlægEmne: Gruppe for sejbåde   Gruppe for sejbåde EmptyLør 02 Aug 2008, 11:01

Hej admin


Hvad med en gruppe for sejbåde?
Ellers synes jeg det er en go ide med denne side, selv om det nok tager noget tid at få folk til at komme her eller opdage siden


---
Esbjerg
Tilbage til toppen Go down
Steen
Avanceret
Avanceret
Steen


Mand Antal indlæg : 153
Age : 57
Geografisk sted : Stevns
Humor : jada... klart jeg har det
Reputation : 5
Points : 30
Registration date : 02/08/08

Gruppe for sejbåde Empty
IndlægEmne: Sv: Gruppe for sejbåde   Gruppe for sejbåde EmptyLør 02 Aug 2008, 12:02

Esbjerg skrev:
Hej admin


Hvad med en gruppe for sejbåde?
Ellers synes jeg det er en go ide med denne side, selv om det nok tager noget tid at få folk til at komme her eller opdage siden


---
Esbjerg

Du har helt ret... men vi kan jo alle hjælpe lidt til, for alle dem vi sejler med, kan vi jo vise siden her. På den måde vil den (måske) blive rugt mere og derved mere og mere attraktiv.

Jeg oprettede et forum for modeltog kun tiltænkt den klub vi var - det blev pludselig en meget brugt side med over 2500 indlæg på ca 1½ år - og her snakker vi en størrelse som kun ret få i DK kører med.

Så det kan sagtens lade sig gøre så længe folk gider at skrive og derved bidrager til at hjælpe og informere andre om dette eller hint.
Tilbage til toppen Go down
 
Gruppe for sejbåde
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: General Diskussion :: Alt om modelbåde-
Gå til: