RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 hjælp til fartregulator

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
byggeren
Begynder
Begynder



Mand Antal indlæg : 4
Age : 71
Geografisk sted : Herning
Reputation : 0
Points : 0
Registration date : 02/08/08

hjælp til fartregulator Empty
IndlægEmne: hjælp til fartregulator   hjælp til fartregulator EmptyFre 29 Aug 2008, 23:20

jeg har lige færdiggjort en robbe U-47 som blev skide flot .Hmmm en skam det var for en kammerat , og dog hvor stiller man sådan en stor fætter . nå til problemet . der er købt et specielt gearet motorsæt til ubåden fra tyskland og det består af 2 speed 400 med remtræk og jeg mener at de motorer er noget mindre en dem der følger med men problemet er at fartregulatoren slår fra både ved fuld frem og fuld bak . Har jeg gjort noget forkert eller er der noget jeg ikke har gjort som jeg skulle ha gjort .Fartregulatoren er en robbe ROOKIE 20 altså 20a til 5 til 10 celler .jeg kører med 2 6 volt bly batterier som robbe anbefaler .Hober der er en der kan hjælpe .
Tom Herning
Tilbage til toppen Go down
http://www.team-windfun.dk
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

hjælp til fartregulator Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp til fartregulator   hjælp til fartregulator EmptyLør 30 Aug 2008, 00:04

hej Tom

Det kunne godt lyde som om din fartregulator er for lille, måske derfor slår den fra ved fuld gas.
hvis du har mulihed for det så prøv at mål hvad motorene bruger af Amp ved fuld gas.
Det er da en mulihed der er værd at prøve.

Jeg vil mene du skal op på en min. 35 Amp regulator.

Mvh Dan Holm
Tilbage til toppen Go down
byggeren
Begynder
Begynder



Mand Antal indlæg : 4
Age : 71
Geografisk sted : Herning
Reputation : 0
Points : 0
Registration date : 02/08/08

hjælp til fartregulator Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp til fartregulator   hjælp til fartregulator EmptySøn 31 Aug 2008, 00:29

ja det er jo nok det der er problemet det regnede jeg også med det er bare mærkelig når man køber det hele samme sted at man ikke bliver advaret om at den måske er for lille . nå pyt så ka den jo bruges til noget andet .Tak for svaret danholm.
Tom
Tilbage til toppen Go down
http://www.team-windfun.dk
Sponsoreret inhold





hjælp til fartregulator Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp til fartregulator   hjælp til fartregulator Empty

Tilbage til toppen Go down
 
hjælp til fartregulator
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» fartregulator

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: General Diskussion :: Alt om modelbåde :: Både med elmotor-
Gå til: