RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Steen
Avanceret
Avanceret
Steen


Mand Antal indlæg : 153
Age : 57
Geografisk sted : Stevns
Humor : jada... klart jeg har det
Reputation : 5
Points : 30
Registration date : 02/08/08

DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008 Empty
IndlægEmne: DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008   DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008 EmptySøn 17 Aug 2008, 23:58

ja tingene går ikke altid som man vil, havde regnet med at komme ud lørdag aften og se lidt natsejlads, men fik overtid, og samtidig fris fra arbejde om søndagen, så der gik turen ind til Vallensbæk....

Her er så lidt billeder set via mit kamera:

Havnen flot pyntet i dagens anledning:
DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008 Img_3410

og her så lidt få billeder af nogle af de udstillede både:
DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008 Lillei10

DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008 Lillei11

og her er så en uheldig stavefejl. Måske er jeg for kritisk, men når man holder sådan et stævne/en udstilling, så er det mindste man kan gøre er altså at stave type og/eller navn rigtigt... "Stealt" (Stealth, skulle der have stået) geek Der var andre skilte hvor der var stavefejl - undskyld mig, men jeg synes det er pinligt.
DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008 Lillei12

DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008 Lillei13

DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008 Lillei14

DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008 Lillei15
Tilbage til toppen Go down
Togthom
Avanceret
Avanceret
Togthom


Mand Antal indlæg : 167
Geografisk sted : Løsning
Humor : Modelbåde er for drenge i alle aldre....
Reputation : 0
Points : 35
Registration date : 02/08/08

DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008   DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008 EmptyTirs 19 Aug 2008, 19:06

Hej med dig Steen

Uanset om der sniger sig stavefejl ind så syntes jeg da apsolut ikke det er spor pinligt. Hvis det var det så kom vi da ikke ret langt i verden. Jeg syntes, at det er synd hvis det skulle ødelægge din dag med så lidt.
Det er samværet og sejladen som er det bærende.
Små sprogligheder burde da ikke ødelægge selve oplevensen Shocked Shocked

Mvh

Thomas
Tilbage til toppen Go down
Steen
Avanceret
Avanceret
Steen


Mand Antal indlæg : 153
Age : 57
Geografisk sted : Stevns
Humor : jada... klart jeg har det
Reputation : 5
Points : 30
Registration date : 02/08/08

DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008   DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008 EmptyOns 20 Aug 2008, 10:52

Togthom skrev:
Hej med dig Steen

Uanset om der sniger sig stavefejl ind så syntes jeg da apsolut ikke det er spor pinligt. Hvis det var det så kom vi da ikke ret langt i verden. Jeg syntes, at det er synd hvis det skulle ødelægge din dag med så lidt.
Det er samværet og sejladen som er det bærende.
Små sprogligheder burde da ikke ødelægge selve oplevensen Shocked Shocked

Mvh

Thomas

Hej Thomas

Min oplevelse var bestemt ikke ødelagt - der skal langt mere til Very Happy stavefejl ændrer ikke på at flot båd er flot osv... Jeg synes bare det mindste man kan gøre er lige at tjekke at navneskilte er stavet rigtigt når vi snakker en udstilling. Jeg har selv som formand for en modelflyveklub, og bestyrelsen for en anden. Skulle arrangere offentlige udstillinger. Og jeg ved godt hvor let der kan snige sig fejl ind - men simpel korrektur læsning på skilte inden udstillingen er det mindste man kan gøre. om der så er stavefejl i mindre tekster og lign - ja skidt med det Wink men det svarer jo til at dit navn er stavet forkert på et navneskilt - ikke optimalt vel Razz

Havde det været første gang de havde lavet ådan en udstilling så havde jeg også tænkt - ja de har haft meget andet at tænke på... men nu har de jo prøvet det før, så meget af det må kører en del på rutinen, og derved er der mere overskud til lige at tjekke/rette den slags.

Men min dag var på ingen måde ødelagt!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008   DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
DM og 25 års jubilæum i Vallensbæk, 2008
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: Information :: Kalender og rapporter-
Gå til: