RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 Hvem er jeg...

Go down 
ForfatterBesked
Togthom
Avanceret
Avanceret
Togthom


Mand Antal indlæg : 167
Geografisk sted : Løsning
Humor : Modelbåde er for drenge i alle aldre....
Reputation : 0
Points : 35
Registration date : 02/08/08

Hvem er jeg... Empty
IndlægEmne: Hvem er jeg...   Hvem er jeg... EmptyMan 04 Aug 2008, 00:02

Hej med jer

Nå ja jeg må vel hellere fortælle hvem jeg er.
Jeg er en årgang -54 har bygget modelbåde faktisk lige sige jeg flyttede hjemmefra engang i fordums dage...
Jeg flyttede på landet for at arbejde og derfor skulle jeg finde på et eller andet og lave om aftenen, det blev så at bygge en modelbåd. Det blev en "MARY ANN" fra Billing, senere købte jeg en "SWARTE ZEE" som var den første der kom ud at sejle med radio.
Senere da vi flyttede hernedhvor vi bor idag var jeg igang med en "SMITT NEDERLAND" som sejler den dag endnu.
Den har jeg sejlet mange mesterskaber med både her til land og i udlandet.
Siden har jeg bygge flere andre og den jeg jeg sejler med idag er "JOFREE".Hvem er jeg... 2007_028
Tilbage til toppen Go down
Togthom
Avanceret
Avanceret
Togthom


Mand Antal indlæg : 167
Geografisk sted : Løsning
Humor : Modelbåde er for drenge i alle aldre....
Reputation : 0
Points : 35
Registration date : 02/08/08

Hvem er jeg... Empty
IndlægEmne: [b]Hvem er jeg ....og nogle af mine både..2[/b]   Hvem er jeg... EmptyMan 04 Aug 2008, 00:11

Nå ja du kan også få et godt billede af min "SMITT NEDERLAND" som har stået stille i nogle år, men nu har den store af mine drenge fattet interesse for at sejle med den.
Hvem er jeg... 2007_031
Det er en yders velsejlende model med rigelig plads og den kan stort set sejle i alt slags vejr.

Mvh

Thomas
Tilbage til toppen Go down
Togthom
Avanceret
Avanceret
Togthom


Mand Antal indlæg : 167
Geografisk sted : Løsning
Humor : Modelbåde er for drenge i alle aldre....
Reputation : 0
Points : 35
Registration date : 02/08/08

Hvem er jeg... Empty
IndlægEmne: Hvem er jeg .......og mine både 3   Hvem er jeg... EmptyMan 04 Aug 2008, 00:29

Nå ja jeg har også et bedre billede her af "JOFREE"


[img]Hvem er jeg... 2007_033[/img]

Kanon billede syntes jeg selv. Jeg skal sejle med den til DM i Vallensbæk om et par uger, hvor den også er med i en af klasserne hvor modelllen bliver byggebedømt. Til et DM er der forskellige klasser som man kan stille op i. Der er de "frie" klasser hvor man kan komme med alt hvad der kan flyde og sejle.
Der klasser hvor modellerne bliver bedømt, dette er en større ting sådan med få ord at fortælle.

Mvh

Thomas
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvem er jeg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg...   Hvem er jeg... Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hvem er jeg...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: Information :: Dig og klubben-
Gå til: