RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 (ukendt)Slæber - link til annonce

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Steen
Avanceret
Avanceret
Steen


Mand Antal indlæg : 153
Age : 57
Geografisk sted : Stevns
Humor : jada... klart jeg har det
Reputation : 5
Points : 30
Registration date : 02/08/08

(ukendt)Slæber - link til annonce Empty
IndlægEmne: (ukendt)Slæber - link til annonce   (ukendt)Slæber - link til annonce EmptyOns 15 Apr 2009, 18:43

Tilbage til toppen Go down
jimstar
Expert
Expert
jimstar


Mand Antal indlæg : 252
Age : 50
Geografisk sted : Silkeborg
Humor : Joo den er god nok ;O)
Reputation : 5
Points : 69
Registration date : 02/10/08

(ukendt)Slæber - link til annonce Empty
IndlægEmne: Sv: (ukendt)Slæber - link til annonce   (ukendt)Slæber - link til annonce EmptyTors 16 Apr 2009, 00:17

Den kunne ellers være sjov at lave færdig, bare en skam man ikke bor i KBH. Surprised(
Tilbage til toppen Go down
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5992
Steen
Avanceret
Avanceret
Steen


Mand Antal indlæg : 153
Age : 57
Geografisk sted : Stevns
Humor : jada... klart jeg har det
Reputation : 5
Points : 30
Registration date : 02/08/08

(ukendt)Slæber - link til annonce Empty
IndlægEmne: Sv: (ukendt)Slæber - link til annonce   (ukendt)Slæber - link til annonce EmptyTors 16 Apr 2009, 10:22

jimstar skrev:
Den kunne ellers være sjov at lave færdig, bare en skam man ikke bor i KBH. Surprised(

Altså hvis det er, så kan den godt bo hos mig til du en dag skal herover, eller jeg skal vest på Smile og måske jeg har en kammerat der kan bruge sender og modtager, hvis ikke du selv vil beolde de dele...
Tilbage til toppen Go down
jimstar
Expert
Expert
jimstar


Mand Antal indlæg : 252
Age : 50
Geografisk sted : Silkeborg
Humor : Joo den er god nok ;O)
Reputation : 5
Points : 69
Registration date : 02/10/08

(ukendt)Slæber - link til annonce Empty
IndlægEmne: Sv: (ukendt)Slæber - link til annonce   (ukendt)Slæber - link til annonce EmptyFre 17 Apr 2009, 20:45

Hej Steen.

Jeg kan se det er Tito Neri fra Graupner, jeg er lidt i tvivl om det er er god handel når der ikke er fittings eller noget med, der er self alt i EL og når man så ikke selv kan komme til at se den hvor godt eller dårligt den er lavet, så er det lidt af et sats at smide penge i.

Du må da gerne finde ud af om din kammerat kan bruge sender / modtager eller måske kun senderen og hvad pris han syntes er rimelig for det.
Tilbage til toppen Go down
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5992
Steen
Avanceret
Avanceret
Steen


Mand Antal indlæg : 153
Age : 57
Geografisk sted : Stevns
Humor : jada... klart jeg har det
Reputation : 5
Points : 30
Registration date : 02/08/08

(ukendt)Slæber - link til annonce Empty
IndlægEmne: Sv: (ukendt)Slæber - link til annonce   (ukendt)Slæber - link til annonce EmptyLør 18 Apr 2009, 18:57

jimstar skrev:
Hej Steen.

Jeg kan se det er Tito Neri fra Graupner, jeg er lidt i tvivl om det er er god handel når der ikke er fittings eller noget med, der er self alt i EL og når man så ikke selv kan komme til at se den hvor godt eller dårligt den er lavet, så er det lidt af et sats at smide penge i.

Du må da gerne finde ud af om din kammerat kan bruge sender / modtager eller måske kun senderen og hvad pris han syntes er rimelig for det.

Ja det med fittings osv skal nemlig tages med i ed, inden man afgør prisen, også det med at der ikke er nogle tegninger...

Men jeg skal nok høre ham, men det bliver først engang om en uges tid, for han er vist på ferie nu.

Men du skal nok høre nærmere...

Mvh
Steen
Tilbage til toppen Go down
jimstar
Expert
Expert
jimstar


Mand Antal indlæg : 252
Age : 50
Geografisk sted : Silkeborg
Humor : Joo den er god nok ;O)
Reputation : 5
Points : 69
Registration date : 02/10/08

(ukendt)Slæber - link til annonce Empty
IndlægEmne: Sv: (ukendt)Slæber - link til annonce   (ukendt)Slæber - link til annonce EmptySøn 19 Apr 2009, 18:52

Hej Steen.

Det siger vi bare og er den solgt inden, så er der jo ikke noget at gøre ved det.
Tilbage til toppen Go down
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5992
Sponsoreret inhold





(ukendt)Slæber - link til annonce Empty
IndlægEmne: Sv: (ukendt)Slæber - link til annonce   (ukendt)Slæber - link til annonce Empty

Tilbage til toppen Go down
 
(ukendt)Slæber - link til annonce
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» link til Zwarte Zee billigt
» Robbe Paula, link til annonce...
» Robbe Comtesse, link til annonce

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: Køb og salg :: Salg-
Gå til: