RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 Våbensystemer - kit eller færdiglavede?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
haustrup
Begynder
Begynder



Antal indlæg : 9
Reputation : 0
Points : 10
Registration date : 04/08/08

Våbensystemer - kit eller færdiglavede? Empty
IndlægEmne: Våbensystemer - kit eller færdiglavede?   Våbensystemer - kit eller færdiglavede? EmptyTors 29 Jan 2009, 16:57

Hej
Er der nogen af jer der har kendskab til firmaer som producerer eller sælger kit, færdiglavede eller halvfabrikata i f.eks. resin til våbensystemer.
Jeg vil gerne kunne udruste min Flyvefisken som en af de andre versioner af Standard Flex klassen, og disse er bla. a forsynet med Sea Sparrow og Harpoon missiler samt torpedoer
Hilsen
Steffen
Tilbage til toppen Go down
MichaelBM
Bruger
Bruger
MichaelBM


Mand Antal indlæg : 76
Geografisk sted : Ølstykke
Humor : 71
Reputation : 5
Points : 38
Registration date : 03/11/08

Våbensystemer - kit eller færdiglavede? Empty
IndlægEmne: Sv: Våbensystemer - kit eller færdiglavede?   Våbensystemer - kit eller færdiglavede? EmptyTors 29 Jan 2009, 17:46

Du skal kigge efter plastikbyggesæt i skala 1/48 - det er den hurtigste måde at få udstyret Flyvefisken.

Jeg er dog heldigere med min Flyvefisken, da den er skala 1/35, så der er masser at vælge imellem. Laughing
Tilbage til toppen Go down
http://modelskibet.dk
haustrup
Begynder
Begynder



Antal indlæg : 9
Reputation : 0
Points : 10
Registration date : 04/08/08

Våbensystemer - kit eller færdiglavede? Empty
IndlægEmne: Sv: Våbensystemer - kit eller færdiglavede?   Våbensystemer - kit eller færdiglavede? EmptyLør 31 Jan 2009, 00:37

Hej Michael
Tak for rådet. Jeg har ledt efter 1/48 ting, men har desværre ikke fundet noget der ligner det jeg søger, så hvis du har nogle konkrete ideer vil jeg gerne høre om det - evt. ogsp om tegninger af de omtalte våbensystemer
Hilsen
Steffen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Våbensystemer - kit eller færdiglavede? Empty
IndlægEmne: Sv: Våbensystemer - kit eller færdiglavede?   Våbensystemer - kit eller færdiglavede? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Våbensystemer - kit eller færdiglavede?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lipo eller NiMh?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: General Diskussion :: Teknik og Værft-
Gå til: