RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 slæbedåd

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
hornslet
Begynder
Begynder



Mand Antal indlæg : 3
Age : 45
Geografisk sted : Horsens
Reputation : 0
Points : 0
Registration date : 20/01/09

slæbedåd Empty
IndlægEmne: slæbedåd   slæbedåd EmptyTirs 20 Jan 2009, 21:46

Hej alle sammen! jeg går sygemeldt på 14 månede nu og er netop bleven færdig med at bygge et fiskekutter det er entlig min første modelbåd nogensinde men jeg er udandet tømre og er meget fiks på mine finger.

jeg står nu overfor at skal i gang med det nædste projekt og det skal være en slæbebåd har jeg bestemt mig og gerne med lys og lyd og selvfølelig mortor kan ikke bestemme mig for hvilken model. nu har jeg snust lidt rundt på nettet og har fundet ud af jeg vil lave en i plast.

det som jeg gerne vil have lidt hjælp til er hvilke model jeg skal vælge og hvad jeg skal køb at tilbehør (lys-motor og sådan)

håber der er nogen der kan hjælp så jeg kan få tingende bistilt og komme igang for tiden går noget nemmer når man har noget at lave.

VH Karsten
Tilbage til toppen Go down
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

slæbedåd Empty
IndlægEmne: Sv: slæbedåd   slæbedåd EmptyOns 21 Jan 2009, 00:55

Hej Karsten

Lyder som et godt project du skal have gang i. jeg har ikke selv endnu bygget en slæbe båd men jeg vil mene at jo større (længde) jo nemmere er det at bygge lys, radar evt vand kanoner ind. Her er et lille udplug af dem der findes. modelskibet.dk

Tit er det jo pengepungen der afgør hvilke båd man køber Very Happy de store flotte koster jo nemt 3000-4000,- for modellen.

der er ikke så mange forhandlere i DK men jeg kan da andbefale modelskibet.dk
Har du mod på at handle i udlandet findes der mange forhandlere især i england og tyskland.

Jimmy har lagt nodle fine billeder ind da han byggede hans flotte Odin

jimmys odin

Mvh
Dan Holm
Tilbage til toppen Go down
haustrup
Begynder
Begynder



Antal indlæg : 9
Reputation : 0
Points : 10
Registration date : 04/08/08

slæbedåd Empty
IndlægEmne: Slæbebåd   slæbedåd EmptyTors 29 Jan 2009, 15:20

Hej Karsten

Hvis du skulle beslutte dig for at købe et byggesæt til Zeeland fra Billing Boats, som netop har plastskrog, så har jeg et helt nyt og ubrugt som jeg godt vil sælge (noget billigere end Modelskibet.dk). Det er et rigtig flot skib og ikke så almindeligt som eks. Banckert, Smit Nederland eller Smit Rotterdam. Byggesættet blev oprindeligt kun solgt i en kortere periode, og så har Billing senere lavet et begrænset antal, så det er ikke en model der er helt almindelig at se.
Hilsen
Steffen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





slæbedåd Empty
IndlægEmne: Sv: slæbedåd   slæbedåd Empty

Tilbage til toppen Go down
 
slæbedåd
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: General Diskussion :: Teknik og Værft-
Gå til: