RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 Forum Modelskalaskibe Lukket

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

Forum Modelskalaskibe Lukket Empty
IndlægEmne: Forum Modelskalaskibe Lukket   Forum Modelskalaskibe Lukket EmptySøn 21 Dec 2008, 22:38

Hejsa

Ja som overskriften lyder så har Skalamodelskibe lukket deres forum Pga Webmaster har fået en del ubehalige mails og telefon opkald fra brugerne. Så dette er en opfrodning til nye brugere..


LAD OS BEVARE DEN GODE TONE PÅ DETTE FORUM.

Mvh
Dan Holm
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin
Admin


Mand Antal indlæg : 36
Geografisk sted : Danmark
Reputation : 3
Points : 12
Registration date : 01/08/08

Forum Modelskalaskibe Lukket Empty
IndlægEmne: Sv: Forum Modelskalaskibe Lukket   Forum Modelskalaskibe Lukket EmptyMan 22 Dec 2008, 00:44

Hej

Det var da en trist nyhed for alle os der har modelskibe som fælles interesse.

Tror jeg taler for de fleste hvis jeg siger at tonen på dette forum har være utrolig god og behagelig, så det er jeg sikker på at den også vil være fremover Smile
Vi (Admin) blander os så lidt som muligt i trådene men følger altid med i de gode indlæg som kommer og sørger for at driften kører så smertefrit som EDB nu engang kan gøre Smile

Ved samme lejlighed vil jeg og de 2 andre gerne ønske Jer alle en rigtig god jul og et godt nytår. Mon ikke vi får mange sjove oplevelser i året der kommer. santa

mvh
RCM DK teamet
Tilbage til toppen Go down
https://rcmdk.danskforum.net
Steen
Avanceret
Avanceret
Steen


Mand Antal indlæg : 153
Age : 57
Geografisk sted : Stevns
Humor : jada... klart jeg har det
Reputation : 5
Points : 30
Registration date : 02/08/08

Forum Modelskalaskibe Lukket Empty
IndlægEmne: Sv: Forum Modelskalaskibe Lukket   Forum Modelskalaskibe Lukket EmptyMan 22 Dec 2008, 00:52

Admin skrev:
Hej

Det var de en trist nyhed for alle os der har modelskibe som fælles interesse.

Tror jeg taler for de fleste hvis jeg siger at tonen på dette forum har være utrolig god og behagelig, så det er jeg sikker på at den også vil være fremover Smile
Vi (Admin) blander os så lidt som muligt i trådene men følger altid med i de gode indlæg som kommer og sørger for at driften kører så smertefrit som EDB nu engang kan gøre Smile


Ved samme lejlighed vil jeg og de 2 andre gerne ønske Jer alle en rigtig god jul og et godt nytår. Mon ikke vi får mange sjove oplevelser i året der kommer. santa

mvh
RCM DK teamet

Ja det er da trist, men omvendt er der måske ikke behov for x-antal Fora i lille dk, omhandlende et område af RC-Hobbyen. Men at et Forum skulle lukke på den baggrund er meget uheldigt.

Mht til det fremhævede oenover så må jeg give Admin teamet ros, netop det med at holde øje, og blande sig så lidt som muligt er en rigtig god ting, og en fin balance Wink

Men at tonen her er god, det kan der vist ikke vre tvivl om, håber at få mulighed for en dag at møde alle forumbrugere herinde fra Very Happy

også jeg vil da sige:

Rigtig Glædelig JUL
Tilbage til toppen Go down
jimstar
Expert
Expert
jimstar


Mand Antal indlæg : 252
Age : 50
Geografisk sted : Silkeborg
Humor : Joo den er god nok ;O)
Reputation : 5
Points : 69
Registration date : 02/10/08

Forum Modelskalaskibe Lukket Empty
IndlægEmne: Sv: Forum Modelskalaskibe Lukket   Forum Modelskalaskibe Lukket EmptyMan 22 Dec 2008, 01:19

Ja det er da trist at det ligefrem er brugerne slev af et forum
der får det ødelagt, jeg tror også at tonen i et forum er meget præget af alderen på brugerne, da jeg har oplevet at tonen ikke er så pæn i et forum hvor alderen er en del lavere i snit end her....

GlædeligJul
Tilbage til toppen Go down
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5992
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

Forum Modelskalaskibe Lukket Empty
IndlægEmne: Sv: Forum Modelskalaskibe Lukket   Forum Modelskalaskibe Lukket EmptyMan 22 Dec 2008, 01:45

Hej

Ja jeg vil da håbe at dette forum bliver ved med at blive lige så godt som det er nu,
Hvor man kan søge om hjælp til de problemer man måtte have når man starter at bygge modelskibe.

God jul og må vi håbe at der komme til at ligge mange nye modeller under jule træet i år
santa santa
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forum Modelskalaskibe Lukket Empty
IndlægEmne: Sv: Forum Modelskalaskibe Lukket   Forum Modelskalaskibe Lukket Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Forum Modelskalaskibe Lukket
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: Information :: Forum information-
Gå til: