RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 Elke Kæntrede

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Steen
Avanceret
Avanceret
Steen


Mand Antal indlæg : 153
Age : 57
Geografisk sted : Stevns
Humor : jada... klart jeg har det
Reputation : 5
Points : 30
Registration date : 02/08/08

Elke Kæntrede Empty
IndlægEmne: Elke Kæntrede   Elke Kæntrede EmptyMan 01 Dec 2008, 02:10

ja så vil jeg også bidrage med lidt...

For ca to uger siden skulle jeg lige teste min Elke i min lille pool. Nu er min pool sådan en rund en hvor der er et oppusteligt låg til. Dette låg stille jer gerne ved siden af poolen når jeg selv skal i den. Denne gang får jeg kun sat det oven på kanten af poolen, og tænker ikke over at det faktisk blæser en del.

Elke bliver sat i og lige som jeg rejser mig op for at tage billeder af den, tog vinden fat i låget og vupti, så lå Elke under mit låg - som dog hurtigt blev flået op igen. Her så jeg så Elke ligge med kraftig slagside, med trædele (vraggods) flyde omkring i vandet og den lille redningsbåd lå og flød som den skulle Smile Overvejede lige et kort sekund at tage billeder af havariet, men koncentrerede mig om at få Elke op af vandet og hældt den halve liter vand ud som var trukket ind i den. Heldigvis var der ikke noget vand i eller på elektronikken, så alt virker fint.

Det positive ved det her var så at det net som lå der på, det blev jo vådt, så jeg pressede lige vandet lidt ud af det og lod et tørre på dækket, her har det så limet sig fast på en måde så det ser helt vildt realistisk ud. Lidt som om det var gips gaze (hvlket det nok ikke er) men det har virket på samme måde.

Håber så bare det er sidste gang jeg skal opleve en kæntring med den...
Tilbage til toppen Go down
Tom
Expert
Expert
Tom


Mand Antal indlæg : 267
Age : 59
Geografisk sted : Sønderborg
Humor : sort :o)
Reputation : 8
Points : 125
Registration date : 01/08/08

Elke Kæntrede Empty
IndlægEmne: Sv: Elke Kæntrede   Elke Kæntrede EmptyMan 01 Dec 2008, 14:01

Pyha, det var godt det ikke gik værre end som så Smile

Min yorkshireman var også nær blevet ødelagt på sin jomfrusejlads, hvor min søn på 3 år tonsede rund ved kanten af bassinet i dammen for derefter at falde i vandet og delvis lande oven i båden.
Heldigvis skete der ham ikke andet end et par rifter og noget vådt tøj og på båden knækkede et par dele der var lige til at lime på igen. Efterfølgende tager jeg selv afsted Smile

mvh
Tom
Tilbage til toppen Go down
Steen
Avanceret
Avanceret
Steen


Mand Antal indlæg : 153
Age : 57
Geografisk sted : Stevns
Humor : jada... klart jeg har det
Reputation : 5
Points : 30
Registration date : 02/08/08

Elke Kæntrede Empty
IndlægEmne: Sv: Elke Kæntrede   Elke Kæntrede EmptyMan 01 Dec 2008, 14:49

ja det var godt der ikke skete mere end det...

Men når jeg kigger lidt tilbage, så kunne jeg sagtens have forudset det ville ske, men dum som jeg var gjorde jeg ikke noget.

geek

Godt at der ikke skete din søn noget, på den anden side, det er den slags ting der gør at man lærer lidt om hvad man kan, og ikke mindst hvad man ikke kan, og hvornår tyndekraften ændrer på ens position pludseligt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
jimstar
Expert
Expert
jimstar


Mand Antal indlæg : 252
Age : 50
Geografisk sted : Silkeborg
Humor : Joo den er god nok ;O)
Reputation : 5
Points : 69
Registration date : 02/10/08

Elke Kæntrede Empty
IndlægEmne: Sv: Elke Kæntrede   Elke Kæntrede EmptyMan 01 Dec 2008, 19:20

What a Face Man må da sige at i har været lidt uheldige når det drejer sig om jomfruture, jeg kan dog ikke se mig helt fri for det heller.
På jomfruturen med Odin blæste styrehuset af men nemt at få fat i igen da det var i bassinget på Esbjerg havn til det stævne der var der, Odin var ikke færdig og derfor var det ikke gjort fast.
Min racerbåd havde jo også et lille uheld med at ende oven på isen, men ingen skader sket så det er jo også billigt sluppet rendeer
Tilbage til toppen Go down
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5992
Sponsoreret inhold





Elke Kæntrede Empty
IndlægEmne: Sv: Elke Kæntrede   Elke Kæntrede Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Elke Kæntrede
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Graupner "Elke"

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: General Diskussion :: Oplevelser-
Gå til: