RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 Lagde sig på isen.

Go down 
ForfatterBesked
jimstar
Expert
Expert
jimstar


Mand Antal indlæg : 252
Age : 50
Geografisk sted : Silkeborg
Humor : Joo den er god nok ;O)
Reputation : 5
Points : 69
Registration date : 02/10/08

Lagde sig på isen. Empty
IndlægEmne: Lagde sig på isen.   Lagde sig på isen. EmptyMan 01 Dec 2008, 00:29

Søndag den 2 norvember.

Jeg havde købet en brugt racerbåd, en supervee 27 brushless hvor overdelen manglede, så den fik jeg hjem fra usa på 8 dage da der ikke var nogen forhandler i dk dr lød til at kunne få den hjem inden for det første halve år.

Nå men båden skulle jo lige testes, så min far og jeg tog ud til en lille sø der ligger ved siden af mit arbejde, da vi kom til søen så der ud til at ligge en masse skidt i vandet men det betyder jo ikke noget.
Båden blev rigget til og sat i vandet, den nåede ca. 15 meter og røg op oven på isen, ja det kunne man ikke se da der var en smule vand oven på isen og ingen is ved kanten.
Nu var gode råd dyre for jeg skulle gerne have den ind igen inden det blev forår men jeg havde dog forudset hvis der skulle ske et uheld og taget min slæbebåd Odin med, den blev sat i vandet og brød isen ud til og omkring racerbåden så jeg kunne få den i land igen, det skal lige siges at selv Odin havde en smule problemer med at komme igennem isen med det så rigtigt godt ud og lød godt når den brød isen, der skal jo noget til at stoppe 19 kg. båd med en skrue på 100 mm.

Vi kørte til en stor sø hvor der ingen is var og fik testet min supervee og mit nye 2.4 Ghz anlæg, alt virkede som det skulle og endte trods alt godt.
Tilbage til toppen Go down
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5992
 
Lagde sig på isen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: General Diskussion :: Oplevelser-
Gå til: