RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 Min klub i Flensborg

Go down 
ForfatterBesked
Tom
Expert
Expert
Tom


Mand Antal indlæg : 267
Age : 59
Geografisk sted : Sønderborg
Humor : sort :o)
Reputation : 8
Points : 125
Registration date : 01/08/08

Min klub i Flensborg Empty
IndlægEmne: Min klub i Flensborg   Min klub i Flensborg EmptyLør 02 Aug 2008, 19:50

Hej

Synes lige jeg vil dele et par fotos fra vores klub i flensborg. Selv bor jeg i danmark, men har ikke så langt til tyskland.

Vi har vores eget vand tæt ved Glucksborg og marinaen. Desværre er det saltvand vi sejler i, så det kan være lidt hårdt ved metaldelene på skibene. Endnu en ulempe ved saltvandet er at man ikke kan dykke ret dybt med ubåde, før de mister radioforbindelsen....ikke meget over 0,5 til 1m så er forbindelsen væk i saltvand.

Men ellers er det jo rigtig sjovt at dele interessen med andre. Vi er et sted mellem 60-70 medlemmer af klubben hvoraf jeg er eneste dansker. Der er medlemmer med interesse for alt, lige fra sejlbåde, speedbåde, arbejdsskibe, damp. brændstof motorer, elmotorer ....og endelig er der også en afdeling kun med RC-biler.

Men her nogle billeder fra vores vand ved Glucksborg.

mvh
Tom

Min klub i Flensborg P9236210

Min klub i Flensborg P9236211

Min klub i Flensborg P9236212

Min klub i Flensborg P9236213

Min klub i Flensborg P9236214

Min klub i Flensborg P9236215

Min klub i Flensborg P9236216

Min klub i Flensborg P9236217
Tilbage til toppen Go down
Tom
Expert
Expert
Tom


Mand Antal indlæg : 267
Age : 59
Geografisk sted : Sønderborg
Humor : sort :o)
Reputation : 8
Points : 125
Registration date : 01/08/08

Min klub i Flensborg Empty
IndlægEmne: Sv: Min klub i Flensborg   Min klub i Flensborg EmptySøn 03 Aug 2008, 14:44

Som man kan se har klubben lidt af hvert inden for modelbåde, nogle medlemmer har endda både som er blevet temmelig store. Især vores ene medlem samler på *robåde" so de andre siger Very Happy
Hans største båd er på 160 Kg og de 2 andre på 80 og 100 Kg. Ellers er de små af hans både kun på en 30-50 Kg.
Den ene båd har også været med i en tysk reklamefilm fra Shell, hvor hans isbryder "Nordstern" er blevet filmet i et studio med iskanon og isbjerge i et bassin. Var billigere for Shell at leje hans modelbåd end at sende en rigtig isbryder til nordpolen. Men meget spændende historie

mvh
Tom
Tilbage til toppen Go down
 
Min klub i Flensborg
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nautic flensborg i dag og i morgen
» Flensborg 2004 Campus halle
» Flensborg 2006 Campus halle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: Information :: Dig og klubben-
Gå til: