RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 Gik lidt amok i dag

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Tom
Expert
Expert
Tom


Mand Antal indlæg : 267
Age : 59
Geografisk sted : Sønderborg
Humor : sort :o)
Reputation : 8
Points : 125
Registration date : 01/08/08

Gik lidt amok i dag Empty
IndlægEmne: Gik lidt amok i dag   Gik lidt amok i dag EmptyLør 15 Nov 2008, 21:25

Hej

Kedeligt regnvejr i dag så familien besluttede at tage en tur til tyskland.
Jeg skulle lige forbi min hobbyforretning ved samme lejlighed. Var åbenbart ikke den eneste for butikken var fuld af andre mænd med samme idé.
Jeg blev lidt grebet af stemning i butikken hvor folk foran mig i køen købte helikoptere, rc-biler og lign. og havde den store tegnebog med. Så jeg faldt da lige over 10 servo'er, 3 brushless motorer incl. reg. og så endnu en slæbebåd "Parat". Godt klar over at det sikkert varer år før jeg får den bygget, men nu er den da i det mindste købt Smile

199 Euro (1.500 Kr) for en Parat synes jeg ikke jeg kunne stå for ...utroligt at konen ikke brokker sig over alle min indkøb santa

mvh
Tom
Tilbage til toppen Go down
jimstar
Expert
Expert
jimstar


Mand Antal indlæg : 252
Age : 50
Geografisk sted : Silkeborg
Humor : Joo den er god nok ;O)
Reputation : 5
Points : 69
Registration date : 02/10/08

Gik lidt amok i dag Empty
IndlægEmne: Sv: Gik lidt amok i dag   Gik lidt amok i dag EmptyLør 15 Nov 2008, 21:55

Laughing Hahaha Du har da rigtigt hyge dig i dag og det er jo altid rart at have nogle gode dele til st ligge.

Mon ikke konen har tænkt ( lad nu ham hygge sig, så kan jeg købe lige hvad jeg vil i grænsebutikken ) blev det så en dyr omgang at få handlet ind What a Face affraid
Tilbage til toppen Go down
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5992
Tom
Expert
Expert
Tom


Mand Antal indlæg : 267
Age : 59
Geografisk sted : Sønderborg
Humor : sort :o)
Reputation : 8
Points : 125
Registration date : 01/08/08

Gik lidt amok i dag Empty
IndlægEmne: Sv: Gik lidt amok i dag   Gik lidt amok i dag EmptyLør 15 Nov 2008, 22:00

ja vi fik da vendt den globale nedtur med vores samlede indkøb i dag Smile
Tilbage til toppen Go down
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

Gik lidt amok i dag Empty
IndlægEmne: Sv: Gik lidt amok i dag   Gik lidt amok i dag EmptyLør 15 Nov 2008, 22:08

Hej Tom

Det er sku skønt at kunne gøre det engang imellem, jeg har også handlet en del i dag men det var bare på nettet,
fik bla. andet bestilt to motor og vandkøling hos modekskibet til min san diegoNå ja og så et fittings sæt til san diego.
jeg faldt over nogle fede motorbeslag hos Hydro og marine og dem røg der også et par stykke af i indkøbskurven + lidt aluror og stævnrør.

Motorbeslag i kunststof, vinklen på motor kan justeres og det vejer næsten intet.

Gik lidt amok i dag Motorbeslagyx5
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gik lidt amok i dag Empty
IndlægEmne: Sv: Gik lidt amok i dag   Gik lidt amok i dag Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Gik lidt amok i dag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: General Diskussion :: Teknik og Værft-
Gå til: