RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 Træf på sjælland/greve søen..

Go down 
+2
Tom
Dennis.w
6 deltagere
ForfatterBesked
Dennis.w
Begynder
Begynder



Mand Antal indlæg : 12
Age : 48
Geografisk sted : 4532 - Gislinge - sjælland
Reputation : 0
Points : 3
Registration date : 16/09/08

Træf på sjælland/greve søen.. Empty
IndlægEmne: Træf på sjælland/greve søen..   Træf på sjælland/greve søen.. EmptySøn 12 Okt 2008, 22:02

Halløjsa alle sammen..


Vi har fået lov til og holde træf i Greve og benytte den fine sø der er der.. se mere om de fine forhold på www.grcc.dk

Datoen bliver søndag den 26 oktober 2008 fra ca kl 10.30..
ALT hvad der kan flyde er velkommen..

Kaptajn John T, Kaptajn Thomas "låsesmed" og undertegnede vil være at finde på pladsen hele dagen, uanset hvordan vejret bliver.. styrter det ned bliver det nok mest i klubhuset..

Vi har ved en hurtig optælling kunne finde 10-15 personer som er klar til denne dag, men meld dig til i denne tråd og få en hyggelig dag..
Der vil yderligere blivet lavet nogle flyers, som vil blive delt ud til div hobbyforretninger..

Prisen på grisen er GRATIS, og der er ikke noget med DASU medlemsskab eller andet på denne dag..

Hvis der bliver nok tilmeldte så vil klubben gerne åbne caféen så vi kan købe lidt øl/vand og lidt hotdogs/pomfritter..

Hvis caféen ikke åbner har vi snakket om og starte grillen op, så vi kan få lidt ristede, men det ser vi på til den tid..

Vi har snakket lidt om og sætte et telt op ved søen, da klubben råder over et telt i en rimelig stor udgave, men igen kommer det an på vejret og om hvor mange der er frisk på denne form for træf..

Jeg/vi håber også at kunne lokke nogle "udenlandsdanskere" med til dette træf, og derfor vil jeg gerne servere en lunken classic eller coca-cola til de 3 første personer der kan fremvise et jydsk eller et fynsk pas på denne dag.. Very Happy

Hvis der er nogen yderligere spørgsmål, så kom frem af busken med dem, og jeg vil svarer på dem så godt jeg kan..

Vel mødt til en dag med masser humor og masser af "Kaptajn" snak..


Mvh

Kaptajn John T
Kaptajn Thomas "låsesmed"
Kaptajn Dennis.W
Tilbage til toppen Go down
Dennis.w
Begynder
Begynder



Mand Antal indlæg : 12
Age : 48
Geografisk sted : 4532 - Gislinge - sjælland
Reputation : 0
Points : 3
Registration date : 16/09/08

Træf på sjælland/greve søen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Træf på sjælland/greve søen..   Træf på sjælland/greve søen.. EmptyTirs 14 Okt 2008, 00:42

der er mere interassant læsning på disse links..

http://grcc.bonetracker.dk/inv/GRCC_soe-108.pdf

http://www.fg-forum.dk/smf/index.php?topic=25031.0

for en god ordens skyld vil jeg lige sige at det er et forsøg på og afholde et båd-træf, så der er ikke nogen der vil hører nogen sure miner hvis nu cafeen ikke bliver åbnet, eller vi ikke har mulighed for og grill eller har noget telt..

Dette er et forsøg for og se om der er stemning for og afholde denne form for træf, og det eneste det drejer sig om er social hygge, løgnhistorier og masser af sejllads..

mvh

De 3 kaptajner.. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Tom
Expert
Expert
Tom


Mand Antal indlæg : 267
Age : 59
Geografisk sted : Sønderborg
Humor : sort :o)
Reputation : 8
Points : 125
Registration date : 01/08/08

Træf på sjælland/greve søen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Træf på sjælland/greve søen..   Træf på sjælland/greve søen.. EmptyTirs 14 Okt 2008, 03:02

Hej

Jeg kunne være meget fristet til at komme, men det er noget af en udskrivning at køre den lange tur over broen, så jeg skal lige overveje det lidt endnu Smile

mvh
Tom
Tilbage til toppen Go down
john tølløse
Begynder
Begynder



Antal indlæg : 12
Reputation : 0
Points : 1
Registration date : 17/09/08

Træf på sjælland/greve søen.. Empty
IndlægEmne: båd træf   Træf på sjælland/greve søen.. EmptyTirs 14 Okt 2008, 19:17

Tom skrev:
Hej

Jeg kunne være meget fristet til at komme, men det er noget af en udskrivning at køre den lange tur over broen, så jeg skal lige overveje det lidt endnu Smile

mvh
Tom

hej tom
prøv at snak med dan holm han kommer der over fra og han kommer måske Smile
Tilbage til toppen Go down
Dennis.w
Begynder
Begynder



Mand Antal indlæg : 12
Age : 48
Geografisk sted : 4532 - Gislinge - sjælland
Reputation : 0
Points : 3
Registration date : 16/09/08

Træf på sjælland/greve søen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Træf på sjælland/greve søen..   Træf på sjælland/greve søen.. EmptyTirs 14 Okt 2008, 22:27

Tom skrev:
Hej

Jeg kunne være meget fristet til at komme, men det er noget af en udskrivning at køre den lange tur over broen, så jeg skal lige overveje det lidt endnu Smile

mvh
Tom

Halløjsa der..

Ellers er der vel mulighed for noget samkørsel... Smile
Der må da være flere over fra den side af broen som gerne vil en tur med til sjælland.. Smile

Mvh

Dennis
Tilbage til toppen Go down
Togthom
Avanceret
Avanceret
Togthom


Mand Antal indlæg : 167
Geografisk sted : Løsning
Humor : Modelbåde er for drenge i alle aldre....
Reputation : 0
Points : 35
Registration date : 02/08/08

Træf på sjælland/greve søen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Træf på sjælland/greve søen..   Træf på sjælland/greve søen.. EmptyOns 15 Okt 2008, 00:08

Hej med dig Dennis

Ja det med samkørsel er en udmærket idee men den duer bare ikke alligevel....
Den duer kun i det øjeblik at et par stykker kender hinanden og så videre...

Jeg vil sige at initiativet er Ok men det er nok ikke den bedste årstid og få folk ud af husene...

Jeg er til SD generalforsamling om lørdagen i Vallensbæk...
Så jeg får ikke udgangstilladelse om søndagen..

Prøv en anden gang og være i lidt bedre tid...

Mvh

Thomas
Tilbage til toppen Go down
DanHolm
Expert
Expert
DanHolm


Mand Antal indlæg : 332
Age : 56
Geografisk sted : Bramming
Reputation : 7
Points : 63
Registration date : 02/08/08

Træf på sjælland/greve søen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Træf på sjælland/greve søen..   Træf på sjælland/greve søen.. EmptyOns 15 Okt 2008, 22:16

Ohøj kaptain

Jeg kan desværre ikke komme Crying or Very sad da jeg når at komme hjem fra frankrig.
Så håber i laver sådan en arregement igen til foråret/sommer.

Mvh
Dan
Tilbage til toppen Go down
Dennis.w
Begynder
Begynder



Mand Antal indlæg : 12
Age : 48
Geografisk sted : 4532 - Gislinge - sjælland
Reputation : 0
Points : 3
Registration date : 16/09/08

Træf på sjælland/greve søen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Træf på sjælland/greve søen..   Træf på sjælland/greve søen.. EmptyLør 18 Okt 2008, 12:25

DanHolm skrev:
Ohøj kaptain

Jeg kan desværre ikke komme Crying or Very sad da jeg når at komme hjem fra frankrig.
Så håber i laver sådan en arregement igen til foråret/sommer.

Mvh
Dan

jamen hvis dette bliver en succes så skal vi da klart lave et arrengement mere... Jeg er godt klar over at årstiden er i mod os og mht tidsfristen, så var dette den dato hvor kaptajn 1+2+3 kunne.. skulle vi finde en senere dato blev det i midten af nov og det er ALT for sent på året..

Problematikken er også lidt at vi er en del som kender hinanden gennem vores kørsel med 1-5 biler, og dette sejl halløj er først noget vi er startet på for nylig, så derfor ville vi ikke vente til foråret..

Men det skal da ikke afholde andre for allerede nu at fastsætte en dato til et træf i foråret.. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Steen
Avanceret
Avanceret
Steen


Mand Antal indlæg : 153
Age : 57
Geografisk sted : Stevns
Humor : jada... klart jeg har det
Reputation : 5
Points : 30
Registration date : 02/08/08

Træf på sjælland/greve søen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Træf på sjælland/greve søen..   Træf på sjælland/greve søen.. EmptyLør 18 Okt 2008, 22:19

Hvis vejr og helbred holder så kunne jeg godt finde på at komme forbi med en eller to, måske tre både Very Happy

Sejler i øvrigt på kanal 83
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Træf på sjælland/greve søen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Træf på sjælland/greve søen..   Træf på sjælland/greve søen.. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Træf på sjælland/greve søen..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Greve

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: Information :: Kalender og rapporter-
Gå til: