RC modelbåde
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
RC modelbåde

Radiostyrede modelbåde i danmark
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  RCM team  

 

 Modelhavnen i Højerup

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Steen
Avanceret
Avanceret
Steen


Mand Antal indlæg : 153
Age : 57
Geografisk sted : Stevns
Humor : jada... klart jeg har det
Reputation : 5
Points : 30
Registration date : 02/08/08

Modelhavnen i Højerup Empty
IndlægEmne: Modelhavnen i Højerup   Modelhavnen i Højerup EmptyLør 02 Aug 2008, 01:43

For at finde Højerup, og dermed Modelhavnen - så skal man helt over på det østligeste Sjælland. Højerup er nok mest kendt for Kirken, som for mange år siden styrtede i havet, nå ja en del af den i al fald. Området hedder Stevns, og det var Stevns klint som skred og snuppede en del af kirkegården og kirken.

Men altså i den by er der et pænt og stort gadekær, hvor vi er en gruppe der har slået os sammen. Det har resulteret i en fin lille havn med lidt "pynt" på.

Vi er ikke en klub i egentlig forstand, men det er bare et samlingspunkt for modelbådsinteresserede i området.

Skulle din vej føre dig til Stevns, så er du mere end velkommen til at sejle i gadekæret...

Se mere på: http://www.model-havnen.dk/
Tilbage til toppen Go down
Esbjerg
Begynder
Begynder



Antal indlæg : 6
Reputation : 0
Points : 0
Registration date : 02/08/08

Modelhavnen i Højerup Empty
IndlægEmne: Sv: Modelhavnen i Højerup   Modelhavnen i Højerup EmptyLør 02 Aug 2008, 10:55

Steen skrev:
For at finde Højerup, og dermed Modelhavnen - så skal man helt over på det østligeste Sjælland. Højerup er nok mest kendt for Kirken, som for mange år siden styrtede i havet, nå ja en del af den i al fald. Området hedder Stevns, og det var Stevns klint som skred og snuppede en del af kirkegården og kirken.

Men altså i den by er der et pænt og stort gadekær, hvor vi er en gruppe der har slået os sammen. Det har resulteret i en fin lille havn med lidt "pynt" på.

Vi er ikke en klub i egentlig forstand, men det er bare et samlingspunkt for modelbådsinteresserede i området.

Skulle din vej føre dig til Stevns, så er du mere end velkommen til at sejle i gadekæret...

Se mere på: http://www.model-havnen.dk/

Har set billeder på nettet, ser rigtig sjovt ud hos Jer....må se om ikke jeg kunne kigge forbi en dag når familien skal luftes Smile
Hvor mange er i der sejler i kærret?

---------
Esbjerg
Tilbage til toppen Go down
Steen
Avanceret
Avanceret
Steen


Mand Antal indlæg : 153
Age : 57
Geografisk sted : Stevns
Humor : jada... klart jeg har det
Reputation : 5
Points : 30
Registration date : 02/08/08

Modelhavnen i Højerup Empty
IndlægEmne: Sv: Modelhavnen i Højerup   Modelhavnen i Højerup EmptyLør 02 Aug 2008, 11:48

Esbjerg skrev:


Har set billeder på nettet, ser rigtig sjovt ud hos Jer....må se om ikke jeg kunne kigge forbi en dag når familien skal luftes Smile
Hvor mange er i der sejler i kærret?

---------
Esbjerg

Vi er vel en 8 til 10 stykker der har modelbåde. Meeeen det er ikke det samme som at sige at der er så mange der er ude og sejle Smile . Jeg har ikke selv været så aktiv det sidste års tid scratch

Men når der kommer besøg fra andre klubber, så rumler jungletrommerne og så plejer vi da gerne at samle en 5-7 stykker fra området.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Modelhavnen i Højerup Empty
IndlægEmne: Sv: Modelhavnen i Højerup   Modelhavnen i Højerup Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Modelhavnen i Højerup
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
RC modelbåde :: Information :: Dig og klubben-
Gå til: